Wednesday, November 2, 2011

kawin 72 hari jerkk....

Posted by cinda at 6:50 PM

 dah agak awal2 lagi..mmg x lamanyer...yer la baru kenal jer kot..mamat nih pun cam poyo jer...
nengok fairytales wedding dia pun x abis lagi..buat perabih duit jer..



KIM Kardashian membuat kejutan mengakhiri perkawinannya dengan Kris Humphries hanya 72 hari setelah berkahwin.
Apa alasan dia mohon cerai? Dalam permohonan rasmi yang diajukan ke pengadilan tinggi Los Angeles, Kim menyebut alasannya “perbezaan yang tak mungkin disatukan lagi.”

Kim mengirim pernyataan pada stasen TV E!, tempat acara reality show-nya tayang, mengatakan, seperti dipetik People, “Saya harap semua orang faham keputusan ini tidaklah mudah.”

Dia melanjutkan, “Saya ingin perkahwinan ini berlangsung selamanya, tapi kadang kala banyak hal tidak seperti yang kita rancangkan. Kami tetap berkawan baik dan saling mendoakan mendapat yang terbaik.”

Stasen TV E! juga mengirim pernyataan mengatakan, “Kami di E! sangat terkejut dengan berita ini, dan kami ingin memberi support pada Kim dan Kris di masa sukar ini.”

Kim mempunyai acara reality show Keeping Up with The Kardashians serta adik beradiknya seperti Kourtney and Kim Take New York. Perkahwinannya yang berlangsung mewah 20 ogos yang lalu juga dijadikan reality show istimewa dengan 2 episod oleh E!. Dalam pernyataannya, E! juga menulis, “Stasen TV E! akan terus menayangkan kehidupan keluarga Kardashians.”

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea