Thursday, December 11, 2014

Bercuti

Posted by cinda at 11:29 PM
Reactions: 
0 comments


Hujung minggu ni berpeluang berjalan ke Melaka...horehhhh
suma my kakak ipar handle...
menginap di Hatten hotel..the heart of Melaka...tengah bando Melaka kata orang Muo

Memula ingatkan Family Day untuk family belah husband
ghupanya kak ipo cakap yang lain dah bercuti sendiri sendiri...
tapi mertua tak kemana...kesian kata kak ipo...
puas pujuk ajak berjalan...pun taknak

kak ipo massege kata bila sebut nak bawak aku n husband...laju depa nak ikut kihkihkih
sempat kak ipo perli...menantu kesayangan la katakan....Alhamdulillah

massege akhir kak ipo paling bestt...
nanti kita layan Spa kat hotel ehh...kaklong teringat2 masa berurut kat Bali ...hehehe




Wednesday, December 10, 2014

Update Akhir Tahun: Semakin hilang mood mengupdate

Posted by cinda at 11:47 PM
Reactions: 
0 comments




Hi dunia blog!!!

Lama bebeno tak aktif update belog
nak kata bizi tak berapa lah sangat...
membaking pun makin kurang

Tapi akhir akhir ni bizi keluar ngan kengkawan lama
dan setahun lebih aktif kat Instagram je...seronok
senang nak update lagi pun..

pejam celik..dah akhir tahun 2014
life tetap macam biasa
ada gak dugaan datang menjenggah...
tapi selagi kita redha...tuhan akan mudahkan jalan...In Sya Allah

ingat tahun depan nak update ringkas-ringkas mcm ni je la....
takyah panjang jela bagai..tepek gambo bagai....just ayat simple n caption ala2 gitu...

kbai...Assalamualaikum


 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea