Tuesday, April 19, 2016

Redang Island #2015

Posted by cinda at 7:17 PM
Reactions: 
0 comments

Berkesempatan menikmati keindahan Pulau Redang bersama keluarga tercinta #mei2015
tersangatlah cantik....subhanallah....






























Monday, April 18, 2016

Baju Baru dan Kenduri

Posted by cinda at 1:18 AM
Reactions: 
1 comments


Nak citer sikit
orang Johor kalau ada kenduri kawin
nak nak kalau sedara mara...wajib siapkan sepasang baju baru untuk kenduri..

Poyo tak poyo itu tak penting
janji adalah baju baru yang boleh digaya

Thursday, December 11, 2014

Bercuti

Posted by cinda at 11:29 PM
Reactions: 
0 comments


Hujung minggu ni berpeluang berjalan ke Melaka...horehhhh
suma my kakak ipar handle...
menginap di Hatten hotel..the heart of Melaka...tengah bando Melaka kata orang Muo

Memula ingatkan Family Day untuk family belah husband
ghupanya kak ipo cakap yang lain dah bercuti sendiri sendiri...
tapi mertua tak kemana...kesian kata kak ipo...
puas pujuk ajak berjalan...pun taknak

kak ipo massege kata bila sebut nak bawak aku n husband...laju depa nak ikut kihkihkih
sempat kak ipo perli...menantu kesayangan la katakan....Alhamdulillah

massege akhir kak ipo paling bestt...
nanti kita layan Spa kat hotel ehh...kaklong teringat2 masa berurut kat Bali ...hehehe




Wednesday, December 10, 2014

Update Akhir Tahun: Semakin hilang mood mengupdate

Posted by cinda at 11:47 PM
Reactions: 
0 comments




Hi dunia blog!!!

Lama bebeno tak aktif update belog
nak kata bizi tak berapa lah sangat...
membaking pun makin kurang

Tapi akhir akhir ni bizi keluar ngan kengkawan lama
dan setahun lebih aktif kat Instagram je...seronok
senang nak update lagi pun..

pejam celik..dah akhir tahun 2014
life tetap macam biasa
ada gak dugaan datang menjenggah...
tapi selagi kita redha...tuhan akan mudahkan jalan...In Sya Allah

ingat tahun depan nak update ringkas-ringkas mcm ni je la....
takyah panjang jela bagai..tepek gambo bagai....just ayat simple n caption ala2 gitu...

kbai...Assalamualaikum


Tuesday, November 18, 2014

Wordless Wednesday

Posted by cinda at 7:51 PM
Reactions: 
0 comments
Tetiba dah plan baju raya tahun 2015.....tu tu yang kuning tu mihmihmih



 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea