Sunday, June 16, 2013

Hujung minggu

Posted by cinda at 11:27 PM
Reactions: 
halu halu.....salam isnin
rutin kembali seperti biasa..mood kerja hari isnin macam biasa tiap minggu..melangguk languk
pepagi dah fikir ape menu untuk malam...boleh??
sabtu ahad dah bertungkus lumus masak kat dapur..jadi hari kerja marilah kita meriahkan meja dengan lauk tunjuk..cuma hati ni tengah berkobar nak cuba buat carrot cake..insya Allah tengah kumpul mood nih..

Entry ni bercerita hal semalam..dari hari sabtu en suami asyik duk beerzikir nak g I-City  kan..
meh la kita..walaupun ni kali ke 3 aku pergi..x berapa suka pun sebab xde pe nak soping pun khennnn...


 cantik x tudung ai...muahahaha..trend dah habis ..maka harga dah jatuh merudum
sebab pernah tengok retis pakai ..harga pulak hamek rm5 jer..tu kat paso malam depan opis Putrajaya
minggun ni kalau ada lagi nak rembat warna lain pulak hahahahah

 sebelum layan keinginan en somi kat I-City meh kita ikut cikpuan Cinda dulu..
pantang dengo mall baru harus terjah
PUBLIKA, Hartamas


malam baru cun p sini...



 jengah jengah Water World I-City


dah macam Genting Resort pulak map I-City ni kan...

1 comment:

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea