Thursday, September 22, 2011

terkejut terkejut i...

Posted by cinda at 9:46 PM
Reactions: 
dah lama-lama kawin nih..kalau sesekali kita wat kerja gila syokk gakk..sepanjang kawin nih segala percutian selalunya mmg i yang arrange..suami i agree jer..xde hal..bagi costing pastu dia settle..yang lain dia x campur..bila..hotel mana dia xnak amik tau..jadik tahun nih...dia tengok i senyapp jerk..xde plan.n tetiba dia wat plan gempak..pas mak metua i balik sabtu malam..leh tetiba pas semayang maghrib..dia suh pack baju..lor nak g mana dah memalam nih.."kita g genting"..hokhokhokk...wehhh dalam malam nih...rugi ooo masuk hotel..dah la time Super Peak Season kalo harga besa rm70 80 jerk..nih mesti cecah 2 rat kan kan...huh..i pun pack ler..pastu cakap kalau sampai atas xde bilik kita trun tdo kat kl jerk..hohoho...hokeh i pilih area bukit bintang ...best gakkk....



 sampai dalm kol 9.30 mlm n terus g kaunter hotel first world
hoiii..tinggal dua bilik standard jerkk...hamboi harga..rm275..
nak x nak amek gak la..walaupun x sampai sehari pun..n kitaorg mintak check out kul 1...hahahah


 ramai giler org cina..suma nak berjudi ler tuh

 round -round jap..pas tu trus bli tiket wayang..citer pe pun aku x ingat
masuk jer wayang kul 11 aku dah ngatuk..siap  2 2 telelap chooii...


 pusingpusing carik lunch jumpa OldTown...layannn..

 susah tol jalan berdua..xde gambo couple..x besss..


 hahaha...sian xleh masuk..
aku yg xnak masuk..dah la bangun lambat..masa nih dah kul 2 pun..
cuaca nak hujan...hahaha..mmg betul pun hujann..suma bernti main
xpe next time kita terus masuk outdoor ..xyah tdoo ekk







harga makanan kat genting nik mencanak-canak mahal...
dah la sejukk memanjang nak makan..




masa trun singgah kat hentian rehat ..haaaa kebulorrr..
ngan nasik campur ..order plak mee gorengg,,
baruuu...rm 13..puas ati makannn...hahahahaha

lepas makan ,,masa tu sampai kl kul 6..terus g One Utama
semata-mata laki aku x puas ati x dapat nengok jonny english kat genting


sampai kat wayang..hahaha..hampa..tiket abis..
baliklah dengan keciwa...
isnin..balik keje laki aku trus amek aku n p alamanda
akhirnya dapat gak nengok..
pada aku besa2 jerkk..



WAJIB BELI....
2 tempat i pegi dalam seminggu..

p/s: thanks for my husband for intertain n treat me..dan memahami isterinya yang kaki jalan nih..

4 comments:

  1. ape yang best dikk...takat bedua..x happening pon

    ReplyDelete
  2. untonglah~ ada suami
    hihihihih
    i pun dah lama x g genting dekat sebulan jugak la
    rinduuuuuuu sejuk kat genting :)

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea