Friday, September 20, 2013

Raya 2013 #3rd Reunion

Posted by cinda at 1:25 AM
Reactions: 
Salam Jumaat...
hari ni kena ..kena gak habiskan entry jejak kasih aku..
raya punya citer....


Ni peristiwa raya ke 4...



pagi hari yang sama dah jejak kasih member skolah menengah..malam pulak member skolah rendah dah calling calling ..berkejo kejo sebab member dah masak mee bandung...

yang paling surprise musuh ketat masa sekolah rendah pun nak datang....tu yang pakai topi tu..aku setiap hari jadi bahan kutuk dia...tapi bila dah jumpa balik jadi bahan lawak pula bila kenang dulu dulu..hehehe...

suma duk jauh..susah nak jumpa...
habis lepak rumah lepak tanjung pulak....borak borak dah kat kul 12 mlm....



gerak pulak g makan. kat bentayan...borak borak sampai orang dah kemas..sedo sedo dah kul 2 pagi


ntah bila dapat jumpa lagi....

#lawak..sampai rumah kena marah ngan mak aku.. kul 2 pagi sampai rumah..hahaha ingat dah tua tua ni tak kena marah..

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea