Wednesday, April 2, 2014

Wadihana Islamic Steakhouse Bangi

Posted by cinda at 10:37 PM
Reactions: 

Alhamdulillah masih diberi peluang untuk menikmati hidangan sedap dibumi Allah...
Tak pernah jejak kaki lagi kat Wadihana ni..selalu lalu jer...

dok bincang dalam wasap..destinasi pilihan melantak terakhir kami bertiga...
kak sue nak makan western...ok jom cuba kat Wadihana ni....



 -google-


Orang yang dirai...Miera yang akan bertukar balik Langkawi.....
hilanglah kawan jalan jalan aku...Kak Sue pun akan menyusul..huaaaaa....mati kutu la aku kat opis ....lone ranger balik la pas nih


 Appetizer...nachos


 Grilled Chicken Breast RM20.90

Grilled Rib Eye Steak RM40.00
 
Grilled Lamb Shoulder RM21.90



Untuk Miera..semoga penghijrahan ini menjadi lebih baik untuk kehidupan ko pada masa akan datang...amin...yang pasti akak akan datang bila ko kawin nanti ekkk...

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea