Tuesday, April 5, 2011

mereka dah paham !!

Posted by cinda at 11:38 PM
Reactions: 

hehehe...chomel x pak metua i...
dia dah memahami hokeh yang menantu dia nih asik klik sana klik sini
jadik dia dah mula berinteraksi dengan kamera i...huahuahua..
ni masa minum petang kat Precinct The Kopitiam

hokeh sila datang lepak kat cni..sesuai tuk minum petang
tapi harga agak mahal dari medan selera...

3 comments:

  1. i x sure u dah joint ke lum
    tapi i tag u ni

    x leh nak copy la link
    segmen darkbatman tu

    ReplyDelete
  2. yeahhhh GA!!!
    leh dpt adiah hahahaha

    ReplyDelete
  3. pe yg korang merepek ni labuu...
    aku siap tengok entry aku..x relate langsung

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea