Monday, April 4, 2011

murah!!

Posted by cinda at 8:48 PM
Reactions: 
saya masih dalam mood malas..
hanya mampu melihat orang lain hapdate blog
tapi nak gak update walaupun gambo basi...hwehehe
nak citer..nak citer..ni pasal rege makanan kat opis yang dah melampau
n x terkawal..rasa kelakar sebab mereka yang teraniaya ni hanya mampu mengeluh
tanpa boleh berbuat ape2...kesian kat kami.sbb kalau ditegur mereka ini akan melenting
biasala org berniaga..faktor keuntungan yang lebih diambil kira.
rasanya masalah kenaikan minyak pun tak menganggu minda kitaorg..
sebab tu rasa nikmat kalau balik kampung..cakap jerk nak makan pe...sedap dah satu..murah plak tu..huaaaaa...nak duk kampungg!!!



nasi ayam berlada dan fresh orange murahnyerrrr
kat bandar besar (n.ayam : rm 5 fresh oren: rm 3.50)

wahh...parking..mana nak carik rege camnih kat KL
'
'
bezakan
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
feveret saye...lontong kering
kat medan selera rumah saye(Putrajaya)..huh RM 5 hokeh...(satu set)
mahal kan???

4 comments:

  1. sila menagis
    harga minyak ron 95 pun x kan kekal dan bakal naik

    nampaknya, pas ni fresh oren kan naik harga 7 hinggit secawan

    sekian
    jom nagis sesama

    ReplyDelete
  2. minum air suam jew jaga kesihatan disamping jimat hahahahaha. . .leh kurus cmnie. . . .

    ReplyDelete
  3. hehehehehehehehehehehehe
    betull2
    huh..tadi pun baru kena ikan bako + nasi + sayo rm 6

    ReplyDelete
  4. sedapnyerrrrrrrrrrrrr... klu kt bandar besar mmg mahal..

    klu kt kg murah jer kn..

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea