Friday, April 22, 2011

Penipu SANA SINI

Posted by cinda at 1:08 AM
bende ni berlaku selasa hari tu..pas habis keje hubby ajak g Cyberjaya nak jumpa org
aku pun ok la...lapau dah..trus tebayang SABA>>eeheheh..
last2 lepak kat Old TOwn jerk...lepas order tetiba muncul ler org yang di tunggu..hubby x citer pe pun kat aku..bila MAMAT nih tibe aku tekejut sbb bukan orang Mesia...
maka perbualan pun bermula...yang aku paham diorg citer pasal order2 barang..
ghupenya mamat nih dah masuk 3 bulan x bayo hutang kat hubby...huh..mula la aku hangin..
masalahnya barang dah dapat..dia tempah latterhead, business card, dsb..
jumlah ribu gak la...yang aku hangin..dia dolak dalik nak bayo..dia cietr pasal kualiti la..dia cakap mintak lain buat lain la..nampak sgt mcm xnak bayo...leh plak bandingkan barang kat UK ngan Mesia..piiiirahhhh....laki aku pun jawapla tp nampak dia sabo jerk...pastu datang partner hubby plak...haa masa nih..depa dah naik soraaa...pung pang..pung pang...sampai partner hubby paksa gak dia bayoo..pun dia xnak jugak...dia kata nak pulang suma barang...huh...eku rasa nak LEMMP...ajer mamat nih...ko datang Mesia buat bisnes..pastu nak wat t' 'k kat cni..
orang keliling dah mula pandang-pandang...aku pe lagi snap snap gambo dia...kalo nak wat police report senang...hehehehehehe
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
nih pak arab..yang ngaku muslim..
tp trick nak menipu x hinggat


katenya duk UK...

hubby malas nak cakap banyakk...sbb kalau dia hangin..x tau pe jadik

tgh pk nak trick pe lagi

'
'
'
'
'
aku siap baca fatihah..kursi puh kat dia..hehehehehee...


mula hubby deal ngan staff dia melayu..suma kira ok la...sampai diorg terima barang
nih pun partner hubby gertak nak report polis baru dia nak jumpa...


kesimpulannya jangan la pecaya kat pak arab ke....abg hitam ke..dan sesape terlibat dalam dunia perniagaan nih..mmg mudah rasa pengalaman mcm nih..hubby aku xpecially..nih bukan firsttime hokeh...

ok la tgh penin nak bli hadiah tuk my lovely tokmak..sabtu birthday dia..jadik saye nak balik muooo...yeyyyyy...

6 comments:

  1. skg nie byk sngt yg suke menipu utk kepentingan sendiri org2 kita pon byk kak silap lngkah mmg termasuk jerat dowg

    ReplyDelete
  2. SAYA TAG AWAK
    http://beingmenu.blogspot.com/2011/04/siapa-nak-join-bloglist.html

    ReplyDelete
  3. jom join...http://qaseh-ziera.blogspot.com/2011/04/gugu-gaga-2nd-ga.html

    ReplyDelete
  4. k.nad jom join GA nie saya dah tag akak..
    http://lovelyberryintheblog.blogspot.com/2011/04/asleenda-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. aku tag ko
    http://beingmenu.blogspot.com/2011/04/mamachia-1st-give-away.html

    ReplyDelete
  6. huh x larat nak join....ramai buat GA skrg yerr...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea