Monday, January 16, 2012

Cheese Tart

Posted by cinda at 12:51 AM
Reactions: 
Semalam ahad..suami masih ade kerja..
trus teringat nak bawak balik Cheese tart pesanan kengkawan kat kampung..
jadi mengulila sepanjang petang..alhamdulillah dah siap,  buat sikit jer..dlm 50 biji..

bukak folder gambar..terjumpa gambar tart masa officemate tempah hampir 400 biji
citer dah lama, dlm bulan november rasanya..layan kan jer yerr..


cheese yang saya guna, Tartura..kalau guna philidhephia..compem x leh jual murah sbb harga 250g dlm rm11..mahal sgt.

 first trip...

 Bila dah masuk angka 200 biji..amboi lenguh rasa tangan..
sambil tu berdoa..jangan la oven cinonet saya buat hal..

 terpaksa guna ruang makan..selalu kalau layan 40/50 biji kat dapur jer..
tips: kalau nak rasa cheese tu x terlampau muak..masukkan 1 atau 2 sudu oren sunquick..


 Siap dipack untuk kenduri kahwin



suka jugak nak buat cupcake..tapi x berapa minat dengan cupcake ni sebab cuma berkenan dengan hiasan jer..kat bawah ni firsttime buat cupcake..manis la pulak kan..


0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea