Tuesday, June 5, 2012

How I wish I could visit Makkah & Madinah

Posted by cinda at 12:11 AM
Reactions: 


"Labbaik Allahumma Labbaik. Labbaik Laa Shareeka Laka Labbaik Innal Hamda Wanni'mata laka walmulk Laa Shareeka Lak."


source: mr gogel

Teringat kenangan  5 tahun lalu..tak pernah terjangka akan mengerjakan umrah seawal ini
bila suami kata nak mengerjakan umrah..masa tu tak terfikir aku ikut sekali
faham la bajet bukan sedikit..jadik aku diam je..bila lagi sebulan nak pergi suami ajak buat pasport..eh ikut sekali ke,..alhamdulillah suami niat kalau dapat untung untuk bisnes pertama dia nak buat umrah dulu..



alhamdulillah giliran adik pula untuk tahun ni...amin




cantik pulak unta ni posing..duta lah katakan..( duta camel sepanjang hayat..hahaha betul tak  :)





The Messenger of Allah (sallallahu alaihi wa-sallam) said: “The black stone descended from Paradise whiter than milk, but the sins of the descendants of Adam made it black.” {Musnad Ahmad and at-Tirmidhee no: 2577}




kalau diizinkan allah nak sangat mengerjakan haji sebelum berpencen


@jabal Rahmah





suasana khemah kalis api di Mina

pergi bersama keluarga lebih meriah


#SubhanAllah. How I wish I could visit Makkah & Madinah again. inshaAllah :)

1 comment:

  1. Alhamdulilah akak da penah p menjejakkan kaki kat sana. InsyAllah kalau ade rezeki nanti akk dptla tunaikan rukun islam ke 5 tu nanti.. :)

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea