Thursday, June 14, 2012

Update Blackie

Posted by cinda at 11:55 PM
Reactions: 

hii...saya baru lepas mandi nih...
tapi tuan saya pakai air sejuk jer huaaa...patutnya pakai air suam..sampai bersin2 saya..sejuk sgt..




Mandikan dia seminggu sekali pakai shampoo Petdiatric ni..nampak bagus la..sebab masa dapat si Blackie ni badan dia ada dua tanda mcm kurap..lepas pakai shampoo ni terus hilang..mana xnyer harga pun kalah kita punya shampo rm28.00 sebotol..nasiblah boleh tahan 6 bulan .












sedang bertafakur depan pintu sambil baca serapah.."niat ensengmatakajisemartilleppp..".huuhh x bukak jugak

firstime bawak injek..garang betul bila jumpa member..camner na carikan kawan nih..mau begaduh pulak







ni blackie duk buat muka garang sambil mengaum..takut jer muka diorg..
sekor harga rm600.00


eee,,geram sangat ,muka garang si Garfield nih..tapi bila blackie datang lari pulak...



hehehe..bawak jenjalan...


Pet Lovers Centre kat The Mines

x habis2 nak belikan mainan..bukan herannya pun..lidi gak laku 

pasir kristal, staff kedai suggest..boleh serap bau n tahan lama

setakat ni rasanya Royal Canin yang terbaik untuk makanan Blackie..memang x gugur langsung bulu dia walau pun tercekik masa nak membayonyerr...

 port baekkk punya 

 dah bawak jalan pun muka ko serius gak ek...

 belikan baju jumpa kat ikea..mengamuk nak bukak..nasiblah rm3 jer...

 geram puloks nengok kasut nih..en somi dah x sabo nak beli beg sandang kucing...mahal beno sampai 300 xlogik langsung..

pakcik ni kalau p sorang kat petshop memacam la dia beli..ni mainan terbaru blackie..




2 comments:

  1. k.nad si bulat pun pakai shampoo yg sama cam blackie. mmg bagus..kurap hilang.
    tp bulat makan royal canin tu bulu ttp gugur gak..
    macam mane ek? ada sesiapa yg boleh bantu masalah buluh (kucing) gugur ni tak?..hihiiii..

    ReplyDelete
  2. KLAKANYE BACE ENTRY AKK NI.. HAHA.. BLACKIE MCM BUDAK KECIK PON ADE.. ADE KASUT, BEG SANDANG, SIH KIUTNYE... RINDU SANGAT KAT BLACKY,,,,

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea