Monday, June 13, 2011

JOM TRY BUBUR MAVELESSS!!

Posted by cinda at 10:50 PM
Reactions: 
ASSALAMUALAIKUMM....
ketemu kembali dalam rancangan carikkkk makan bersama CINDA..hahahaha
mungkin korang dah biasa dengan restoran nih..cuma aku nak promote bukan makanan
yang besa kita makan (masakan siam) tapi bubur dia yang bagi aku sedap la...
aku dah cuba banyak tempat makan bubur nih..tp yang kena ngan tekak hanya di kedai kak mah nih...dah bebelas kali makan bubur nih..n asik teringat jerk..
kedai ni dekat kg baru je..kat simpang berdepan ngan bank SME




parking memang susah sikit sbb dekat jalan besar...


set yang wajib diambil kalau makan bubur...
sayur goreng(leh pilih sendiri kat dapur dia)
telur masin n ikan bilis/sotong kering/ikan masin goreng
tomyam (optional)
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
n tomyam dia pun kawww..
leh pilih nak berempah ke atau putih
aku suka putih...cam kat bawah nih




nampak cam sup sayur tp tomyam putih yang sodapp...

sekian jenjalan carik makan kali nih...berjumpa di restoran yang lain..muahhahahahahah....

4 comments:

  1. ada satu kedai bubur kat pandan pon sedap
    pilih lauk apa nk mkn ngan bubur then soh dowg masak mmg terbaik :)

    ReplyDelete
  2. muhahahahah...mmg sedapp dapp

    ReplyDelete
  3. hello cik muchux bagi le alamat penuh n nama kedai...leh g serbu...huaaaaaha

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea