Saturday, July 23, 2011

crazy july!!

Posted by cinda at 6:39 AM
Reactions: 



Assalamualaiku suma...hehehehehe...cak!!..hahaha sikit lagi nak gilerr..
makin nak dekat ramadan makin sibuk dengan adegan makan-makan x abis2
diri ini dah kelayuan rasanya...penat hanya tuhan tahu...huhuhuhu..
kang ngadu ngan encek suami kena bebel lak..sepanjang bulan julai nih banyak jamuan
nak kena handle...dengan org tempah cheese tart x henti (amin...)...rasa x sabar plak nak puasa...leh rehatttt panjanggg...tu pun ade org tanya buat buah melaka x puasa nih...huh...tengah pk pk..kalo ramai team nak join kira on laa...mmg seronok kalo niaga makanan kat opis nih time posa..besalah diorg rajin membeli jerk..lelebih cafe x bukak tuk berbuka kan kan..
kira kalau niaga kat opis nih...letak x sampai sejam..licin..

huh..banyak entry dah tetinggal kejauhan...xde mood langsung nak hapdate..
jadik kalau i rajin ade lah nanti entry basii yang amat yerr..
xpe la..janji ade gambar glamour mak nyahh...hehehehe...

ha..layan sekeping gambo dulu hekk

'
'
'
'
'
'
'nih last majlis bulan julai
tahlil dan hari jadi di opis i..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

1 comment:

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea