Wednesday, July 27, 2011

dadah punya pasal...

Posted by cinda at 7:26 PM
Reactions: 
Ngeri bila nengok kejadian macam nih..teringat baru baru nih kat Muar...sian budak budak x berdosa ni...









Kejadian ini berlaku di Manila, Filipina. Menurut sumber yang malaysiasensasi perlolehi, lelaki ini dikatakan dipengaruhi dadah dan menjadikan seorang kanak-kanak sebagai tebusan. Ketika dia mula hendak menikam budak itu, polis melepaskan tembakan. Malangnya, budak yang tak bersalah itu turut mati -


7 comments:

  1. ya allah..siannye bdk tue...igt kt m'sia td...tp xmustahil bnde mcm nie leh jd klu dh ambk dadah...mntk2 d'jauhkan la dr fmly kite...Aminn...sedih tgk pic bdk tue...

    ReplyDelete
  2. SIAN BUDK TU..INGTKN SLMT..HUAAA...AQ SDIH LE KALU BAB BUDAK2 NI..TERKEDU JAP TGK BUDK BERDARAH

    ReplyDelete
  3. kesiannyer budak tu,,
    die x mengerti pape..... =(

    ReplyDelete
  4. c-ries..
    aku nak menangis bila tngk gambar
    ke-4 tu.

    ReplyDelete
  5. itulah betapa bahayanya bahana dadah nih..kejadian kat muar pun org tu dibawah pengaruh dadah...

    ReplyDelete
  6. ini lah nikmatnya kehidupan...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea