Friday, May 4, 2012

My birthday..

Posted by cinda at 12:19 AM
Reactions: 
2 Mei is my birthday...
tapi tiada entry untuk hari itu...
semalam my bos ajak p makan kat Chilis..i ok jer...
mintak permission kat hubby..pun ok..
kuar lah saya ngan si bujangs ke MidValley..masa tu jam dah kul 930 kot..


 my bos...hahahaha
selalu kena buli kat opis...

 i punya..Southern Grilled 

 Lamb Shoulder..sedappp (makanan ruji bos) kahkahkah

ngan budak sengal...

borak punya borak..dah dekat kul 12 mlm..
tengah syok2 tetiba datang minah tetiba tanya siapa nadia kat sini...
uh aku tekejut ler..sbb takut aku buat silap ker..mana dia tau nama aku plak kan..
n then terus dia kuarkan cake aiscream tomei ngan lilin..hampeh bebudak nih
mmg diorg ckap nak celebrate my birthday..tapi x tebayang nak tiup2 lilin bagai kan..
i sedar i dah tua.....tapi syiokkk gak...bila melayan bebudak otak suku nih..kita jadik spoloh taun muda pulak...

 punya jauh dia suh aku tiup lilin nih..dia kata tradisi mcm nih..
mmg sampai subuh x tetiup lilin..rupanya saje pendengki aku..
3 org sambut hb kat chilis time tuh..jadik mmg gamat dengan lau hb

 yes..happy sangat..ade gak org hargai n ingat kat kita kan..
cian kat hubby...hari tuh dia ajak kuar aku xde mood..

Big thanks for my bos n friends 
nanti i masak asam pedas tuk uolssss ek...


sebelum balik i pulak banje bos Starbuck...pun minuman ruji my bos..

.

apa pun syukur sangat sebab Allah masih panjangkan umur dan dapat hidup selesa di bumi Allah ini..
tak minta tinggi melangit cukup sekadar kesempurnaan hidup ..bahagia dan dimakbulkan hajat yg masih x tertunai...aminnnn

1 comment:

  1. bos sporting gile...menghargai keraninye...terharu

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea