Tuesday, May 1, 2012

Make over lagik!!

Posted by cinda at 9:22 PM
Reactions: 
Aku sekarang memang betul2 dalam mood nak menghias..yo la puasa nak dekat..jadik baik prepare awal2 kan
siap2 ape yg patut..jadik bulan posa nanti x penat kan..
bulan 4 nih dah masuk 4 kali turun ikea..memula ngan family..pastu ngan opismate ..last ngan adik p order katil idaman tuh..
ni pun tengah pening nak carik langsir sliding door..mak aku dah bising dah masuk 2 tahun x tuko..hikhik..bukan apa sambut raya kt kampung..naik keje bukan saper pun nak datang kan..



 banyak bekenan cermin yg baru2 ..tapi dah x tau nak letak mana..dinding dah penuh..


 beli rak ni..

 sekarang banyak produk ikea motif bunga-bunga...
dari tisu..langsir..cawan n pasu suma bebunga halus ni..summer season kot...

 mak banyak soping gak..angkut bawak muooo...




 buhsan ngan rak lama..anto masuk stor...tengokla tu..tengek botol x santek...


 haaaa...dah ganti...
tapi kejap jer duk kat ctu..sebab pasal rak tu la si blackie jatuh kebawah...huhuhu



letak kat tingkap dalam..maka x dapat la blackie amek angin kat luar lagi kan..
bekas santik tu beli kat romantika..letak makanan blackie n serbuk cuci
hehehe...sedap sikit bijik mata nengok...senang nak capai..

tong merah tu pasir si blackie..
mak aku sound ..nasib beno ko blackie..ngengade...

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea