Thursday, September 13, 2012

Asam Pedas Setiawangsa...

Posted by cinda at 8:13 PM
Reactions: 
selasa lepas ada kematian belah keluarga husband
subuh mil dah call suh cuti sebab nak kena teman diorg pegi..
Alhamdulillah mudah segala urusan pengkebumian sebab jenazah terus bawak ke masjid dan disitu terus dimandi, dikafankan dan disembahyangkan dan lepas zohor terus dikebumikan...

abis urusan perut memasing dan bunyik bunyik...
malas nak g jejauh singgah terus restoran asam pedas kat setiawangsa ni bebetul depan kem pertahanan.
asam pedas dia more to asam pedas Melaka cair dan masam..
selalu yang aku pergi pun restoran AP kat bangi deret dengan limau nipis...ha tu pekat n sedappp






 nasi sejemput RM 1.80

 kami pilih asam pedas pari n daging..3 keping rm 16.00 (kepala ikan abiss)

abis makan perut kenyang terus gerak ke Shah Alam...



teman pak metua pilih keta ...hehehehehe.ayah!! merah tu santekkkk
nengok plat ...nogori tuhhhh..

2 comments:

  1. dah lama x g makan asam pedas tu..

    ReplyDelete
  2. wahh meriah makan kak,,,sedap sngat ke eh?
    heee...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea