Wednesday, June 18, 2014

Kenduri di JOHO

Posted by cinda at 1:12 AM
Reactions: 
Meh ler layan citer lapuk kat belog cinda ni...
bulan lima punya citer....
Actually walaupun orang Johor tapi jarang nak turun Johor Bahru sesaja
paling tidak pun memang jemputan kawin sedara mara yag menetap kat Johor...

Bila tok sedara sampai wasap ngajak datang...
Tak sampai hati pulak....
cuma dalam hati mmg nak jer turun ..maklum lah sejalan dengan JPO tuh...


 Lokasi majlis dekat jer ngan Pantai Lido tu...sederet ngan Hospital Sultanah Aminah JB...

 Tema sweet n simple..hehe memandai bagi tema

 briani kambing harus ada....
dok mengharap ada la samra ke ...maklumlah kalau belah arab JB ada jer alunan lagu lagu arab
nan ado...kata mak pengantin...yang arabnyer aku bukan anak aku...kihkihkih



 
 Gambo pengantin takde...huishhhh...tuan belog jer ada..



 next turn...Nabil on september...Insya Allah


Sebelum balik ronda-ronda bando...
singgah Outlet JOHO kat tepi restoran Singgah Selalu depan Danga Bay...






0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea