Sunday, February 13, 2011

KENTANG BAKAR..YUMMMYY

Posted by cinda at 5:52 PM
Reactions: 
Smalam dah janji nak letak resepi kentang nih...
n cik ain mucux pun dah tanya resepi baruu..
sedap dan penyediaan yang mudahh..
nih pun curik kat blog org lain..
bila nampak besh n ade kelainan mesti bekoba-koba nak try
kan kan kan



memula kerat kentang kepada dua..kalau bleh
bli kentang
yang besar punya....baru beshh
masukkan ke oven n bakar dekat 1 jam


bila dak masak..korek isi kentang masukkan dlm mangkuk


jgn sampai hancus kentang tu sbb nak guna balik
cam nih
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;

haa...camnih la..


masukkan balik isi kentang yag dah siap
digaul k,bahan2
susu -x buh xpe
butter
lada hitam
potong hotdog dadu/kecik2 (nih cinda tambah)
garam/perasa secukup rasa
gaulkan suma


last skali
'
'
'

tabur cheese..atau leh letak kepingan cheese yg kat burger tu..
kalau xde cheese cam dlm gambo lerr..
n bakar balik lam 1/2 jam
n
siapp!!
'
'
'
tada!!!! yummyy
'
'
'
'
'
'
'

yang besh masak kentang nih ..sambil masak sambil feeling-feling
depan lappy sbb masa bakar lebih lama dr masa menyiapkan
mudahkan...
jom coba....

cinda
-xoxo-

1 comment:

  1. yummy sedap, nnt nak cuba... jom singgah di blog saya..
    http://beautyhealthylifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea