Sunday, April 29, 2012

B.e.r.s.i.h

Posted by cinda at 7:05 PM
Reactions: 



Salam ahad... Terdetik nak meluah tentang perhimpunan yg memalukan Malaysia ni.. Baca paper tadi..rasa sayu hati terasa mcm duduk kat negara bergolak pulak.. Disaat org lain duk penuhkan masa cuti dengan keluarga..dengan benda berfaedah.. Mereka mereka yg bOdoh ni..sanggup membuang masa,tenaga memburukkan bangsa..agama Dan negara Dengan cara hina...diorg x Ikut pun cara Nabi Muhammad s.a.w memperjuangkan Islam dulu.. Apa sebenarnya yg mereka dapat...baik lah p selalu buat sembayang hajat..sbb kalau betul la Kerajaan ni jahat dah lama dah Allah permudahkan pembangkang ni dapat Malaysia.. Dahla yg Islam ni bersekutu dengan kafir..apa la nak jadi.. Takut sebenarnya kalau Islam sesapa Islam sendiri dah x bersatu..semua bende nak Ikut nafsu..

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea