Sunday, August 26, 2012

Gambar raya cinda zaman kanak-kanak

Posted by cinda at 9:48 PM
Reactions: 


Alhamdulillah...dah raya ke 9 hari ni...
sampai sampai opis..sibuk nak belek belog org..tapi rata rata lum hapdate lagi
jadik bio ler aku update tapi nak tayang ambar raya aku masa zaman kanak kanak...
kalau nak kata aku dah tua tua ni duk berangan gambo ferasan muda..sebenonya dari zaman aku kecik bergambar ni dah jadi rutin lebih-lebih kalau raya...

Mak aku memang seorg yg suka berfenyen..kalau aku tengok gambo dia masa remaja...perhhh..kira aku pun kalah la...jadi bila dia kawin dan dapat anak perempuan rapat rapat pulak tu..memang rajin la dia fenyen kan kami..dah lebih syok lagi bapak aku pulak seorg jurukamera bebas...dari zaman bujang memang dia minat ambik gambar..

so..setiap tahun..masa raya pertama sebelum makan makan ke apa..mak aku akan buat sesi bergambar dulu..kalau ada 3 ,4 pasang ha..bertukar-tukar la baju..pas tu sedondon jer...rumah atuk aku luas..jadi semua sudut jadik tempat bergambar..bunga banyak pulak tu..bila ingat balik tu la zaman paling best sambut raya...







 Punjabi style.. 




hehehe...akan datang ada dua sesi bergambar raya dari kami sekeluarga..check it out...

3 comments:

  1. suka tengok gambar akk yg pakai baju kurung coklet tu. cute!!

    ReplyDelete
  2. aikk..akak ke tu,, cam len je,,haha,, cuba letak gambar latest kat sebelah gambar lama tu,

    ReplyDelete
  3. gambar sue mase kecik abes musnah tebakar.. last2 muka mase sue kecik pon dah terlupa...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea