Thursday, August 2, 2012

salam jumaat...

Posted by cinda at 6:17 PM
Reactions: 

salam jumaat..
nilah kalau xde citer nak citer...gambar pun campur aduk jer..
lately kerja banyak kat opis..dengan mood bulan puasa lagi kan..
cerita pun merapu sikit la...

cerita random 

kerisi masak pindang ,bila berbuka sesorang lauk pun jadik satu jer...
janji perut kenyang...

7 up berlemon..fuhh segar jer lalu kat tekak

ni buat puasa ke berapa tah..ade opismate request...

bila balik kampung..maka meriah la meja makan..



semalam buat marie cheese cake..

benda wajib cari kalau balik muar...kupang
kat putrajaya sekilo rm 7 kat muar dulu dulu rm 4 sekarang naik seringgit..ok la still murah

rebus kosong pun dah sedap makan panas panas...

baju mak dah siap..dari bandung..nak carikan tudung

4 comments:

  1. Rumah Baru Yg tantik.. i like.
    tp i lg like u punya marie cheese cake..huhu.

    ReplyDelete
  2. ehhh..ko order ek...huhuhu luper..nanti balik raya aku beli

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea