Monday, August 27, 2012

Pagi Raya Pertama

Posted by cinda at 6:30 PM
Reactions: 

Salam syawal ke 10...
belog masih nak hapdet cerita mood raya lagi..
walaupun tuan rumah dah nak sibuk prepare jamuan raya untuk opis yang akan berlangsung minggu depan jer..konsep dah tahu cuma nak menrealisasikan je lah kan..

Pagi raya pertama saya berada bersama belah suami di Senawang...
habis sesi makan n salam salam..suami adik beradik hubby cabot balik umah mertua memasing...cuma kami gerak petang sian pulak kat PIL..

 tahun ni abg ipar siap beli khemah..suh makan kat luar sebab dah ramai sgt..pastu sian kt mil nak kemas kalau makan kt dalam rumah...

 hehehe...rasa dah macam makan rumah kenduri pulak..ahaks...

 masih ada yg x sampai..

 makan time....

tradisi belah mertua tiap tahun simple jer...nasi minyak..

huh...tak maching...banyak gambar kt anak buah jadik guna apa yg ada jer la...

 ang pow time... eh en suami i q ker tuh...


seronok anak buah kumpul ang pow...

1 comment:

  1. wahh,,syoknya,,,ada pondok lg tu,,sedap santai2,,,meriah...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea