Thursday, November 8, 2012

tengok betul betul hantu tu....

Posted by cinda at 5:20 PM
Reactions: 
cerita ni masuk Kosmo online...

Jururawat Rakam Imej Hantu Di Hospital




Jururawat Rakam Imej Hantu Di Hospital | Susah untuk diyakini kebenarannya. Sehingga kini masih tiada sesiapa mengesahkan gambar berkenaan. Sebabnya gambar berkenaan nampak sedikit pelik dan kedudukan ‘imej’ yang dikatakan hantu itu seolah-olah tidak logik. Namun itu hakikatnya sebagaimana yang diceritakan oleh seorang jururawat sebuah hospital swasta.


Menurut laporan Kosmo Online, seorang jururawat terkejut setelah dia merakam imej lembaga wanita di hadapan lif sebuah hospital swasta 25 Oktober lalu. Jururawat berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Hailie, 26, berkata, imej misteri itu dirakam pada pukul 7.20 malam Jumaat lalu menggunakan telefon bimbitnya ketika sedang menunggu lif untuk menghantar pesakit yang baru lepas menjalani pembedahan

Menurutnya, sementara menunggu ketibaan lif, dia mengambil gambar kerja-kerja penyelenggaraan lif yang sedang dilakukan di situ. Pada mulanya, dua tidak mengesyaki sesuatu yang luar biasa pada gambar ini kerana ia sedikit kabur sehingga menyebabkan dia terpaksa mengambil tiga keping gambar. Barulah imej berkenaan kelihatan.



cuba tengok gambar bawah ni pulak...




huhhh




serammmm













sengal tak??

tapi citer atas tu...kalau ko guna handphone samsung suma bende ko leh edit
jadik berenti la nak kelentong....

3 comments:

  1. Sue pon ada donlod sblom ni, tapi remoe balik sbb xde motif nak simpan.. huhu..

    ReplyDelete
  2. hahaha...cik sitah rajin nak amekkan gambo tu sebagai bukti hahahah

    ReplyDelete
  3. takut pulak aku tengok gambo kau tu kak.
    dah la aku sensorang nie..
    cabut lah.. seram wooo...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea