Sunday, November 4, 2012

Doraemon Box almost 17 years ago....

Posted by cinda at 7:16 AM
Reactions: 

alkisah kalo sesekali mengemas rumah ..sesekali bila detail mengemas mulalah jumpa malikal jin(ayat oghang muo) tetiba bila nak ngemas baju terus nampak box nih..eh..godek lah..


 Box hasil buatan tangan sendiri..sangat sejarah okeh...
dari rumah mak aku bawa ke Melaka masa aku belajar selama setahun..
abis belajar..hangkut balik ke muar..3 tahun menetap di kampung...
2001 hangkut ke rumah sewa pertama di Segambut KL
2003 hangkut lagi ke Putrajaya...
2004*kawin*..angkut ke rumah sewa di Seri Kembangan...
2006 masih ikut pindah ke Putrajaya semula....till now!!!!



nak tau apa yang ada dalam kotak doraemon ni....


 penuh surat cinta u....kad kad n surat cinta dari my laling masa bercinta n pas kawin.. ..kihkih..gatai
bayangkan baper banyak kad kalo ko becinta sampai 8 taun..huhhh...membazir..

ehhh....terjumpa gambar pakwe lama ai....wah terus feeling feeling zaman muda remaja
tingat pertama kali dia suka kat ai..sanggup kejar naik beskal pas balik skolah agama petang..kejar punya kejar...
tetiba bila ai sampai kat rumah...si dia confus???eh apsal dekat nao ngan rumah aku nih...
kahkahkah amek kau...ghupanya jiran aku jer mamat nih...hahahaha...padan muka
sebaris hokeh...makanya...bercinta lah saya dengan jiran...

dah dah..tak yah ko nak citer panjang lebo kisah kisah lalu..aww..
kang mendatangkan riak pastu berjela jela ngalah wat novel ek...
memang cam novel skit la..sebab ade sedikit berlalu rampas merampas hahahahahahahaha...gadoh gadoh cam citer sembilu tuh aewwww.....
huhuhu..biarlah rahsiaa....

sekian xoxo.. (*o*)

2 comments:

  1. wah..bestnye bila flashback cter lame erk.. masih simpan lagi pict boipren lame tuuuu..xmemasal glamer muke die,...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea