Wednesday, August 21, 2013

Raya 2013 # Pagi Raya

Posted by cinda at 10:49 PM
Reactions: 

Bersiaran kembali...bizi bizi bizi..tapi nak jugak hapdat..supaya gambar tak basi..
sebab masa berlalu pantas ..dah nak hujung minggu balik dah

tak banyak gambar pun pagi raya..sebab awal awal dah dengo kak ipo duk sound anak diorang jangan nak sibuk ambik gamboo..aii terasa u...hahahaha...

kalau belah aku ..comfirmlah gambar lagi penting dari makan khannnn...
dan baru perasan gambo sedondon ngan laki langsung takde..huaaa..baju raya kemain beli kat Medan tuh...takpelah redhoo..




 macam biasa dah kenyang suma berkumpul dlm rumah untuk sesi salam n angpow..

 tetiba pak metua buat surpise yang suma takleh hidu...
memula dia trun bawak beg..wahh memasing dalam hati dah suka ingat memasing dapat angpow lah...bes bess

 ghupanyer pak metua wat surprise wat isteri terchintaaa...dia hadiahkan rantai n gelang punya besoo kat mak metua..pe lagi gempoo la memasing..habis kena kerumun...

 kak ipo aku ...geram kan kak long ..hahaha bila laki memasing nak wat surpise kan....

 pak metua aku cakap..dah kawin 50 tahun..kena ingat isteri tiap hari masak untuk dia...kata ustaz kalau sehari isteri goreng sekor ikan bayangkan selama 50 tahun dia duk masak kat suami..bayangkan pahala yg isteri dapat..yang best dia siap pesan kat anak lelaki dia...hargai isteri memasing...yeesssss betul ayahh sokong 200%....

 my happy MIL...betul gak mak metua aku dah 72 tahun n masih masak untuk keluarga..
she deserve it....

serba tak semenggah aku..ni jalan umah mak sedara..ngan anak buah..ni jer kot sekeping kat aku..yang lain kat kamera anak sedara..sampai sudah xkan dapat..

ok byee..tggu esok punya entry yowww...

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea