Monday, May 5, 2014

kenduri kawin vs hang out

Posted by cinda at 1:22 AM
Reactions: 
macam pelik jer tajuk kan???
sabtu lepas dapat jemputan xbos kawin ..buat kat Pullma Bangsar KL
perut pulak dah lama tak makan nasi orang kawin...
jom kita ajak geng pergi..kena la ajak geng bujang...geng mak mak susah sikit nak pergi

dan kebetulan dah macam reunion pulak...unit aku dulu dah takde kat dalam bahagian...jadi bos dah pindah..aku pulak masuk unit lain...si Sue pun dari unit yang sama..aku ganti tempat dia 2 tahun jer,...




selfie siap siap sebelum gerak...amek bos kat rumah dia..kira dah lambat nih...comfirm...kul 3 baru sampai hotel...adehhh...





perhhh rasa lama tak makan nasi kenduri....

dapat pulak ratah udang beso-beso...ni ada tahap malu lagi kalau x mmg penuh pinggan aku amek...

exbos tengah menahan kesakitan....takpe bos kata sat g nak p soping baik lah tu...kihkih

cantik okeh ruang santai kat Hotel Pullman  Bangsar nih




dalam kul 4 lebih baru beransur ..plan nak jenjalan kat bangsar jer...
gaji pun belum..jadi kita jamu mata jer laaa...

sebelum tu...nak citer pangai buruk skit...xkan nak p meronda pakai baju kenduri yer dak...
jadi ikut kepala diorang...kitaorang salin baju kar parking okehhh...parking...adoiiiii x pernah aku buat...dalam keta okeh...yang kelako boleh plak aku p cari parking tempat gelap2...hahaha takut punya pasall


 akhirnya dapat gak terjah House Of Doll milik fazura ni...
baju dia takde la mahal sangat...30 pun adaaa...

bos dah rembat ..perhhh jelesssss





hahahaha...tetiba rasa macam folow Kim Kardashian p soping...perhhh besss oooo...


tak habis lagiii....dah habis suma kedai kat Bangsar tu kitaorg terjah....

sesi malam pulakkkk


bos ajak karokkkkkk


hahahahah...

hamik kooooo....kul 3 pagi baru sampai rumah.....

nasib en somi bagi chance.......

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea