Friday, May 30, 2014

Roti coklat bersalut nestum

Posted by cinda at 1:16 AM
Reactions: 
Salam Jumaat...
Dah lama cik cinda tak kongsi resepi kan....
lately ni banyak update masakan kat Instagram jeee..cepat dan mudah

oklah tanpa membuang masa ...meh rajin rajin turun dapo buat kudapan yang sangat simple dan sangat sedap ni...
resepi asal dapat dari isteri kawan wassap aku....diorang ni pas masak..lauk tengah panas dah tayang kat wasap khennnn...itu telah membuatkan rakan-rakan menelan air liur lalu cepat cepat mintak resepi....


Actually resepi ni..bagus sebab.......kalau kat rumah korang ada lebihan roti yang masih tak luak. dan ala ala nak dekat expired tu...jom laju laju kita perabih dengan alternatif yang lain....

 ok...memula potong roti macam kat atas ni....


 kita bako....elok2 garing gitewwww



 lepas tu...cairkan coklat masakan tak kira jenama (lebih mahal lebih sedap)
dan salutkan roti tu dengan coklat....


last skali....


 golek golek golek bagi bersalut dengan nestum...hoyehhhhhhh siap...

masukkan sebentar dalam peti sejuk....

perhhh...daripada roti tadi terbiar....
tetiba sekelip mata licin.....
 

Selamat mencuba....

1 comment:

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea