Wednesday, March 21, 2012

Cekedis zaman 80an..

Posted by cinda at 9:10 PM
Reactions: 
Mari kita mengibas kembali makanan ringan faveret kita masa zaman kanak-kanak
banyak sebenarnya..cuma yang masih dipasaran seperti kat bawah ni..
nak gelak bila ingat balik..kira bende2 ni suma sentiasa ada dalam tangan la kan..
masa tu harga pun seposen dua jer kan..
gambar:
*Ihsan Mr Google*

 ade lagi kalau jalan-jalan market kat kg..

gula gula susu


sodapp..sampai jilat2 jari lah..sampai korek2 abuk dia..kihkih



 Tora datang lagiiii... *________________*

Nini..celop celop

 Drops ni dalam 50 sen rasanya dulu..
penuh la bibir ngan gula kan kan

 tengah mencari gula gula udang ni...
selalu perasan kalau nak raya cina melambak kat super market kan...


semua adelah kenangan terindah zaman kanak kanak yg perlu kita kenang sampai bila2....

6 comments:

  1. k.nad wat org teringat zaman kanak2. dulu jer tau...
    ada dua gambar yg ida paling suka kat atas tu..
    kopok durian ngan gula2 udang tu... hikhikk..
    zaman kanak2.. adalah zaman yg paling indah.. kan..kan..kan..

    ReplyDelete
  2. bestnye jajan2 ni... mcm nak jadik budak2 balik jer rasenye...

    ReplyDelete
  3. suma saya pernah rasa dan makan... :-)

    ReplyDelete
  4. tadi balik carefor dok carik gula2 udang tu hampeh xde...

    ReplyDelete
  5. wahhhh asekerem pop
    dapppnyeeeee

    ReplyDelete
  6. kayna suka giler dengan nini cokelat celup... mmg suruh anak makan jugak, kalau jumpa.. hahahaha

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea