Tuesday, March 20, 2012

Jom pergi paso...

Posted by cinda at 1:14 AM
Reactions: 
lambat pulak masa berlalu...
jom p paso tani putrajaya..
setiap selasa dan jumaat..
kah kah kah..dah xde modal meh la aku promote paso tani putrajaya
kot ada org dari luar yang x tahu..kalau singgah putrajaya leh la turun paso tani yang hebat nih
mana tak hebat..ditengah bangunan yang tersergam indah terselit paso tani..
macam mak aku cakap..mana nak carik orang pegi paso tani lawa lawa mcm nak p kenduri kalau x kat Putrajaya kan.kan..sebab suma turun abis balik keje..

 gerai ikan yang wajib aku pergi...
dari jauh dah dengo.."haaa...mai segar segar..sekincan..fresh lagi baru naik"
mmg segar beb..berlendir lagi ikannya..

 see...baru mati beberapa jam je nih..mulot pun x sempat nak tutop..kan kan


 huhhhh...masak asam pedass..terangkattt


yeerr..jangan lupa turun 
sekian bersiaran dari Paso Putrajaya....

1 comment:

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea