Wednesday, March 7, 2012

Jom P Overseas (Johor Premium Outlets)

Posted by cinda at 9:13 PM
Reactions: 
tajuk mesti gempak
tapi relate la ngan cerita tul x??
sebab JPO ni amek cawangan dari US nuuu..
konsep semua mmg dari sana
enjoy sangat..belek2..korek2..sogokan cerita mengatakan mahal bagi aku xde la sampai x leh beli langsung
masih ada yang berpatutan..cuma perlu masa survey..
butik Coach pun ..leh jer masuk..ade gak handbeg dia paling murah rm799..purse dia dlm rm250..bukan semua ribu riban kot..
adik aku  syok giler sebab semua bende masa dia nak pegi travel nanti ada dan harga berpatutan banding kat KL..sbb dia dah servey kat KL dulu..
Cuma aku x puas hati Foodcourt dia..ala2 Pavilion susah nak percaya halal ke idak..aku siap tanya tokeh setiap stall..melayu baru aku beli..dr survey 3 saja tokeh melayu yg lain cina sbb kebanyakan stall more to korean food..apsal aku pun x tau..harga pun tahap Pavi gak...
n lagi satu bawak la telekung sendiri sbb telekung yg ado tak mampu diterima tekak..baru sua kat muka dah nak muntah..kuturrr..banyak singaporean pakai kain jer masa sembayang..

INFO:
* terletak di Negeri Johor
* 5 jam perjalanan dari KL
*Laman web JPO :  http://www.premiumoutlets.com.my
* (JPO)Dari Kuala Lumpur→ Lebuhraya Utara Selatan → Lebuhraya Hubungan Kedua Malaysia Singapura → Exit 253 → Exit 304 → Exit 302A → Johor Premium Outlets (JPO)

Premium Outlets abroad
Source: Google

 Amerika Syarikat



 Colorado


UK

Johor,Malaysia
sama jer kan kan..

 lenggang lagi masa sampai tu...



 haaa...dah sambar kasut..

 posing lebih belinya idakk

 perhakk...siap tuko kasut baru..hihikk

see...kasut Charles n Keith below 100 jerr..







hasil tangkapan..saya punya sikit jer..kihkih...


1 comment:

  1. amboi nelly kemain yer..ni sape yg beli lebih si adik si kakak..

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea