Tuesday, October 8, 2013

Bila mengedik jadi satu keperluan..

Posted by cinda at 7:44 PM
Reactions: 
Sawan kamera
pernah dengar??
dari aku jejak kaki kat tempat kerja ni..dari malu malu..sampai dah tak berapa malu
dari involve sekecik majlis sampai sebesar majlis...
mungkin kerana dah darah daging..atuk nenek pakcik memang suka benda kreatif..
tak kira dalam bentuk apa kreatif tu...
 dari majlis perpisahan kecik..majlis harijadi..family day.kawin anak bos...kawin boss...
tak kira team kecik..team beso...mulut bebel bebel pun tetap siap jugaklah apa apa event pun...

dan yang pasti bila dah jadi sebahagian orang majlis perkara yang tak boleh dielak ialah beraksi..
dari mula sampai sudah asik ko jer hadap kamera..sampai orang lain meluat..tapi tetapppp posing nyahh...




Tahniah En.Norzahiruddin Amin dan Pasangan Dr Sheereen..

Majlis yang meriah..dan crew pun meriah uollsssssss.....


 harus gunakan prop yang bernilai riburiban ni...sayang oooo


 orang dah beransur balik..ko tetap posing..acaner????

 dapat bos sekepala...laju jer suh posing..

 kadang kadang gambar disabotaj..tu biasa...

gediksss gaga...

xoxo..#sawankamerabagusuntukkesihatan

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea