Thursday, October 17, 2013

Kali pertama derma darah

Posted by cinda at 1:02 AM
Reactions: 
Alhamdulillah...hari ni dapat buat kerja murni...
hehehe....dah tua baru gerak hati nak menderma darah..
padahal dah biasa jer kena cucuk tangan amek darah
ofice selalu jer buat kempen derma darah ni...susuah no nak terbukak hati...

Tadi pun tetiba jer terus laju isi borang tak fikir lama
sebab fobia sebelum ni tengok member sampai bengkak lebam lengan x jumpa urat...hohoho




 tengok!!...seriusss...happy giler...

 langsung tak bedebo....orang kata smooth jer..awal sampai akhir...

 kemain laju perah nak cepat penuh hehehehe

 jiran sebelah...belakon lebihh..choiiiiii

 ai stedy jer.....



 tangan perah darah...muka sengeh takbleblahh

 hokeh!! baru compem darah ai O...

 yeyyyy...sikit lagi nak penuhh 

member tengah yang tak derma dapat lucky draw...kami dapat jajan ...horehhhh

p/s: dah tanam azam nak selalu derma darah pas nih...hoyeyyyy

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea