Sunday, October 20, 2013

Bilik untuk Blackie

Posted by cinda at 11:03 PM
Reactions: 
 Salam satu Malaysia...
cewah cewah...semangat hari isnin gitewww...

sape belum pergi Ikea..???
angkat ponggong...ehhh
sabtu ai pergi Ikea..sebab dah belek katalog baru 2014 punya
jadi teruja lah nak pergi...
pepagi buta dah gerak ingat tengah bulan ni orang tak berapa ada...
tapi rakyat Mesia ni kata jer..tak cukup duit lah..minyak naik lah...tapi penuh jer soping komplek
tempat makan...huhh sentap tak dapat makan meatball..sebab beratuq panjang...


 
 sebelum p ikea sila dapatkan katalog..senang nak rujuk..

 Katalog baru Ikea..lebih ceria n banyak bermain dengan warna...

motif???orang lain belikan anak ai belikan untuk kucin ai...kerlassss...murahh...dan besar sangat aku pun muat duk dalam tuh..hahahaha

 see..sampai rumah terus pasang....
konon sian kat balckie ....puas pulaklah nak suh tdo dalam tu..hahahaha

 mood malam..cam camping pulak...

haaaaa.. tengok siankan....
tengah mood tranning kan dia nih..ajak masuk pas tu menonong kuar...hadoiii...

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea