Monday, December 2, 2013

Chakri Alamanda

Posted by cinda at 10:37 PM
Reactions: 

Kejadian jumaat lepas..belanja bilated birthday budak sengal Miera...

soalan biasa kalau sampai Alamanda "nak makan mana ni.."
punya banyak kedai makan kat sana..tetap pening....

Jadi decide makan kat Chakri ni...makanan thai..
dak Miera ni kalau nampak soft crab dalam menu..laju jer la dia...


 tomyam ala Bangkok..sedap lagi kat Thai Thai

 soft crab masak telur masin...sekor rm11.00

 beef sizzling

 pergi berdua jerr... kak Sue coti

 habis licin kitaorang kerjakan

Happy Birtday Miera...semoga cepat jodoh..maju dalam kerjaya
ni budak banyak suka tolong orang woooo...tak berkira..aku ni ikutkan malas dah nak berkawan rapat ni...orang kata time senang jer la baiknyerr...prinsip aku senang..orang buat baik kat kita kita balas baik...cukup sudahhhh...

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea