Wednesday, December 4, 2013

Cik Purple bebas saman..huiiii

Posted by cinda at 7:08 PM
Sana sini duk kecoh pasai polis nak cari orang yang tak bayar saman...
sampai nak tangkap hoii...seriau dengo...

tetiba semalam terdetik nak check saman...aku ni baru kira kira 6 bulan bawak keta sendiri....
maka terus daftar kat MYEG..senang bebila nak cek kan...

Alhamdulillahh..check kat polis takde saman...check kat JPJ pun yillekkk...amin....
walaupun kengkawan ngadu aku ni bawak laju leh tahan...

kalau bawak pak metua pun..laju sikit..terus sound "nadia...slow sikit"..muahahahaha,,,
bukan salah ai...anak ayah yang ajar....hahahaha



aku rasa pun Cik Purple ni susah nak kena saman sebab bukan boleh bawak laju pun...takat 1.3 jer pun..memang semput kalau duk lane kanan jln highway...lain kalau keta laki aku..huiiii....kengkadang tak sedo dah satu lima huaaaaaaa...

tapi laki aku..xyah citer panjang..bawak keta macam kat track sepang tuh...cam mana dia bawak keta games kat soping complex camtu la dia bwk keta real...lebih lebih kalau kena cucuk...cuma dia bawak keta laju tapi cekap..kengkadang bila aku ada sebelah memang dia tension la...suma arahan aku bagi..tu tak boleh ni tak boleh...kuar semua fakta yang aku baca pasal keta..camner nak jimat minyak..camne nak jaga enjin...perhh memang macam pakar..pastu dapatlah jelingan maut..mhuahahaha.....

pada aku tak rugi ikut peraturan..orang nak marah sebab ada AES bagai..tapi semua tu nak mengajar kita..jalanraya kita adalah antara yang terbaik..tapi kenapa banyak kes kemalangan..sebab degil..manja...susah nau nak ikut peraturan yang sedia ada..betul x...

eh...lupa nak update pasal KLIMS ari tu...eh nak cari gambo..tengah giler menghapdate nih....

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea