Wednesday, March 23, 2011

Fanatik ngan budak nih

Posted by cinda at 6:00 PM
Reactions: 

"datuk belanja i datuk..boley la datukk!!!"
hahahaha...ayat dari lakonan Cik Maria Elena yang aku suka pakai
time shopping ngan husband...
lepas tunjuk kat husband blog Maria Elena nih..
n video dia ngan pakwe yang hansome giler tuh
best sbb bila jenjalan ngan husband..wat lawak cam kat atas tuh..sure dia senyum n layan i shopping...hehehehe..
n lagi gempak ahad lepas p Alamanda..terserempak plak ngan c Maria nih..pe lagi laki aku trus...jum jum jumpa maria cakap u fanatik ngan dia...huh
i ke u yg suka kat dia...siap cakap leh saye amek gambo awak ngan dia...
sanggup tuh...
Maria nih geng scraflets yg glamour tuh...
masa jumpa dia tu pun dia ngan geng2 yg gorgeous2 tuh la..

with Hana Tajima yang sweet

4 comments:

  1. hihih kak nadi sok leh la pkai tudung ala2 maria n hana erk. . .

    ReplyDelete
  2. muke x cung...kalo pakai mcm diorg dah mcm makcik tak siap plak..kalo ko sweet la kot..

    ReplyDelete
  3. eleh rendah diri lak kak nadi ni..comel la kak.. akk pakai le ape je pon..comel jer..-Honest!!

    ReplyDelete
  4. alah susu...mmg slalu akak rasa x siap pon..maklum la dah masuk era 30an nih..rasa pakai serba x kena jerk..huh

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea