Sunday, March 27, 2011

PM Jenjalan kat kg i..

Posted by cinda at 6:56 PM
Reactions: 
Salam Isnin suma!!!
huhhhhhhhhh!!!!amek napas jap...bukan senang nak naikkan mood pepagi kat opis..
bila blogwalking..ermmm...ramai x hapdate lg.. jadik i pon cepat2 hapdate...supaya korang ceria
nengok blog i..hikhikhik...mcm adee jerk org nengok..perasaannn!!!!
k lah takyah dok bebel org lebih suka nengok gambo..kan..kan...kan
pada jumaat lepas........
saya telah melepaskan tekanan perasaan dengan kembali ke pangkuan keluarga
pada hujung minggu..dan plan bersuka ria bersama mereka
walaupun 2 hari umpama pejam celik dalam masa duaplohempatjam jerk rasanya
amat pelik sekali apabila ku merentasi bandar pabila berpuloh gambar PM menyambutku
pulang!!! herann..tp diamkan jer..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
rupanya ade lawatan PM ke Daerah Muar pada Sabtu tuh..
lawatan kerja katenya...iyolah nak pilihanraya kan...kena la rajin lawat rakyat
'
'
'
'
'
'
'

sambutan meriah..makan free tuk semua..
actually..diorg wat kat kg lama saye kat sg abong tuh..
dan sebenonya kawasan tu pembangkang nyerr...





punya besau khemah

memang kenduri rakyat pun..sebab org kampung gotong royong masak..x pakai katering


ramai ko....

saye datang pun majlis dah abis..tu pun nak amek adik kat ctu..
singgah kedai..c casher amoi..tanya saya dah p jumpa pm ker???
saya dengan kerek cakap.."my bos la tuh...dah slalu jumpe..."
oooo...ya ka...dalam tv x hensam...kat luat lg manyak hansem ooo...
ok fine....

n no comment for his wife
'
'
'
'


'
'
'
'



bla..bla....1 Malaysia!!

chantek kan baju first lady...

asam pedas muoooo..mabelesss
pm amek sdrik okeh...xsde idang bagai...
balik kg wat cara kg...




'
'
'
'
'
'
'
'
pakcu i..aka..fotografer x betauliah
with Adun Putrajaya
'
'
'
'
'
'
gambar i xde kat tpt kejadian
'
'
'
'
sebab
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
saye jaga heli PM..ermmm...



5 comments:

  1. PM bile nak nek gaji ni..jalan aje lah koje kau..hehehe..nyampuk pulak
    NAk pilihanraya punye psl..kene le rjin jln lwt kwsn..amik ht..pau..pau..pau

    ReplyDelete
  2. bukan maen lawa kak ros kiter
    hihihihihi

    ReplyDelete
  3. lawo baju ek...
    susah nak cakap tah naik tah tidak..
    rasa duit negara mcm dah makin susut

    ReplyDelete
  4. wah...aku konfiden dgn semangat naik ko..amin!!!

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea