Monday, March 28, 2011

hahaha...xde modal

Posted by cinda at 6:58 PM
Reactions: 
RAHSIA KENTUT

1. Orang TIDAK JUJUR


orang yang kalau kentut selalu meyalahkan orang lain

2.Orang BINGUNG

Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam

3.Orang BERWAWASAN 2020

orang yang tahu bila masa terbaik nak kentut

4. Orang SENGSARA

Orang yang ingin kentut tapi tak bole kentut

5.Orang MISTERIUS

Orang yang kalau kentut, orang lain tiodak ada yang tahu

6.Orang GUGUP

Orang yang tiba-tiba terkentut bila disergah

7.Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI

Orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yg amat lantang

8.Orang PEMALU

Orang Yang Kentut tidada bunyi tapi gusar orang terbau kentutnya

9.Orang yang STRATEGIK

Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan ketawa terbahak-bahak biar org lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya

10. Orang yang tidak sihat

Orang yang bila batuk dia akan terkentut

11.Orang yang pelupa

Orang yang tertanya-tanya bila terbau kentut padahal dia sendiri yg kentut

12.Orang PINTAR

Orang yang boleh menghurai kandungan bau kentut org lain seperti bau telur atau buah durian

13. Orang RAMAH

Orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain

14.Orang KELAKAR

Orang yang bila ketawa sambil kentut

9 comments:

  1. hihihihi. . .
    wahh header baru. . .
    nk jugakkkk kak
    (dgn muke seposen arap2 akak kesian)

    ReplyDelete
  2. kentut pun macam2 peel ada kan. hiks

    ReplyDelete
  3. woit header tu akak wat sdrik pakai picnik ler...
    huhu wat muke sedey kat adek pon dia x layan..bayak keje katenya..hampeh

    sarah: hehehe..akak gelak sengsorang bace..

    ReplyDelete
  4. kak kalau ainn wat muke sedey kat adeq akak layan x? hahahahahhaha. . cop gitar 2 lawa ler bentuk love sweetttttt sngat. . .

    ReplyDelete
  5. ade banyak gambo tp suma fhair...saje test photografer baru

    ReplyDelete
  6. hehehe ain add dia dulu kat fb..

    ReplyDelete
  7. ok nanti ainn add hahahahahaha. . .
    sapa photografer baru?abg shahril ka?
    wah sngt berbakat. . .

    ReplyDelete
  8. Salam .. erkk cam sama la plak dgn entri saya:

    http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/02/bila-kentut-jadi-pedoman-buat-kenali.html

    Huhuhu ... :)

    ReplyDelete
  9. hehehehe...xde modal camtu ler jadiknya..
    tp saya taip balik

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea