Thursday, February 9, 2012

coti...

Posted by cinda at 12:48 AM
Reactions: 
Cuti 4 hari langsung xde plan nak wat pe..nak p mana..sabtu g Kulaa Gandah..ahad ,PIL datang bwk makan kat CURVE pas tu trus p Glanengles,...PIL duk pujuk2 ajak balik senawang..hehehe..aku wat muka blurrr..sbb dah pk nak restt je sepanjang cuti nih.sbb dah penat bejalan kan..isnin plak p jalan TAR the whole day..tp barang yang dicarik x jumpa,frust sangat..sian my hubby siap malam tu bwk g bangi tp suma dah tutup..hehehe..

 hasil tangkapan untuk diri sendiri..huh..raya sakan nampaknya
suami dah hint2 nak p lagi...

 masa tengah ronda2 kat jalan DAGO adelah mamat nih dok menjaja buah blackberries nih..
wah teruja..terus sauk 2 bekas murah jer..Rp50,000 

 breakfast my hubby pd hari selasa...hehhe..pepagi dia masuk dapo..capai itu ini
dah agak nak masak meggi lah tu..maka si isteri membebel pokpekpokpek..betapa x berkhasiatnya meggi tu leh mati cepat..aku suh dia rebus spaghetti ..muka monyok trus ikut arahan..
pastu aku bio jer dia masak..huh TADA ngan eksen nyer.."yang jom makan..sedap nih..spaghetti hailam.."
isteri jeling jerk.."sedappp"..ade kat dapo tu..dia pun amekkan ..aku pun rasa ler..Eh sedap gak ek(dalam hati jer..hehehe)...

 sian kat en somi..tengok coklat ada,,buah ade..strawberry tu husband beli kat CURVE..pelik pun ade..tetiba jer kan..kat umah plak ade blackberry.maka buat la puding coklat berkuah..

 rindu kat my Tokmak, cian kat dia pencuri masuk rumah sampai dia muntah-muntah trauma
aku masa tu kat bandung..jahat betul org sekarang nih kan..

rindu kat budak dua org nih...


makan Tom Yam Kung..

 Selasa malam amek adik kat TBS(Terminal bersepadu selatan)
gerai nih my hubby nyer mak sedara punya..best2 dapat la makan selera johor

ymmmy..dapat makan mee hoon sup muorr...

1 comment:

  1. wah, meriahnye makan kak.. bselera btul sue tgok.

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea