Tuesday, February 7, 2012

entry tertunda...

Posted by cinda at 7:34 PM
Reactions: 
Selamat bersiaran!!!
wah lama beno tuan rumah bercoti..cotiiiiiii...keje sehari...n cotiiii lagi..
dan hari ni..hati membrontak tak nak keje..badan jadik lembek..semangat kelaut..
hanya ingat soping complex..sabtu ke Pahang tengok gajah.ahad ke KL tengok org sakit kat Glenegles..
isnin ke jalan TAR mencari tudung yang akhirnya x jumpa..harus terjah FAREEDA Bangi..kalau x mak nangiess..sbb baju dah gojess tudung lama..huhh x sesuaii..nak melaram di kenduri orang haruslah kan...
hmmm..nak mulakan entry untuk tajuk basi sbb kena ikut turutan la kan..
ok ni citer raya cina yang sudah..masa berjumpa kawan lama yang dirinduii..congak-congak almost 17 years x bertemu muka..ya allah.lama nokk..alhamdulillah ada hikmah kawan aku sorang nih kawin lambat..
walaupun x semua turun tapi kira geng aku masa skolah suma ada..yeppp heppy sgtt..



 kawan aku yang duduk tu anak dia dah form 1..kitaorg wat lawak..
insyallah ade rezki jumpa balik masa kenduri anak ko lin..ahak!!




Kasut Salvadore Ferragamo..kelas ko fieda!!!

 geng masa zaman glamour kat skolah..geng renjers paling manthopp..



 sooo gorjes...semoga happy for your new chapter in your life fieda....

 muka happy lepas sah suami isteri...congrats..

malam berinai..sweet sangat..actually mak andam fida adelah mak andam aku masa kawin 7 tahun lalu..wahh sekarang pelamin makin cantik,,jeles i..


balik kenduri singgah jap umah my atoks..tokmak..
lama x jumpa dekat jer ngan rumah pengantin..

 wah..tokmak ada hobi baru..meriah..hehehe...cucusnyer pet ler..seronok plak tengok..azam nak membela binatang lum kesampaian..sbb asik banyak bende nak pk..


 hahaaa...2 kali dia giget tangan saya...n sempat membuang dengan selamba jer..


petang ronda tanjung emas..sambil berangan ...


ok see u next entry...

2 comments:

  1. hamboiiii kemain meriah lagi cuti kau ye kak
    aku coti2 dok uma je :(

    ReplyDelete
  2. weii..ni masa CNY ler...coti 4 ari ni..jln dedekat jer...ko dah baik demam kerr???..

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea