Monday, February 27, 2012

Story mory..

Posted by cinda at 6:20 AM
Reactions: 
kihkihki...gelak jap...sonok baca komen mucux..ade gak yg suka baca blog i..thanx mucux bagi komen cuma akak nih x banyak citer jadi tggu la seminggu sekali gabung suma citer jadi satu entry.hehehe..
jugak tengah blurrr..sebab balik dr mersing dilanda sakit mata plak..patut masa on d way balik masuk toilet ..eh asal mata aku mcm baru nangis..confius plak..bangun pagi ni nak p opis..masa nak basuh muka tekejut..mak aihhh mata xleh buka mcm labah labah wat sarang kat mata ..nak kena kuis2 baru leh bukak hahaha...pastu rasa nyut2 keliling mata..alamak merah...terus siap2..jalan kaki jer p klinik..

x sampai sejam..terus dapat mc 2 hari..hahaha..jalan kaki balik umahh..seronokkk tapi nak kena tanggung sakit pulak..xpe la sekurangnya dapat rehat sebab penat sgt travel..

3 hari kat mersing dengan panas melampau..asik balun air batu..batuk pun mula menjengah..tekak dah mula sakit..seronok join kenduri kawin sekali sekala..

 ha..mana x sakit tekak..dok hadap 4 jenis air dari pagi santak petang..
kenduri zaman sekarang dah mcm paso mlm pulak..tapi nampak kelainan la kot..


 bila ada artis dalam keluarga..

 lagu untuk pengantin..gempo kejap majlis bila reramai mensumbangkan lagu.


 baju ready made i dari bandung...mmg susuah giler nak carik tudung..last2 jumpa kat gulatis

 mak metua i melaram baju dr bandung juga...n suma kakak ipar n anak buah 
sempat tempah kain dr bandung...haaa puas ati...

 sepupu hubby yg pompuan..dapat kontraktor dari terengganu...
kerlas dia nyer hantaran...segala Coach n dapat jam Cerutti tuhh..




alamak gambo lintang pukang...alolo malas nak sususn balik.


 belum siap...sebab mak andam tertinggal karpet...huhu jauh tuhh dari JB

 suwettt pelamin dia..ni masa malam nikah..

 dengan anak buah yang dah besar panjang...x sabar nak handle majlis diorg pulak..





2 comments:

  1. hahaha
    suke suke
    tambah2 klau bab makanan n jalan2 nie
    nampak selera n syokk ja. . .

    ReplyDelete
  2. hai sis...
    cantiknya pelamin dan baju pengantin...
    rasa macam nak baik pelamin semula,hahaha

    salam perkenalan!!!!

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea