Sunday, January 6, 2013

Blackie dah sunat

Posted by cinda at 10:24 PM
Reactions: 

Alhamdulillah budak hitam ni dah dikhatankan...
hahahaha...huhuhuhu...shian sebenarnya..
tapi apa nak buat kena jugaklah..takut perangai makin menjadi jadikan
makan tak nak..suka buat perangai..muntah bulu huhhhh

masa bawak balik dari VET muka memang sentap habis lah..
malam tak nak tido ngan kitaorg...asik bawak diri jer..
huhu sedihhh oooo..
tapi semalam sebab rindu ngan kami dia dok tido tengah tengah haahha...
maklum kena tinggal 2 hari
ni weekend nak kena tinggal lagi...



 hehe muka tension mummy dok soh posing

 tengok!!..muka redho suh duduk diam2 

kejap dah setahun bela dia...hehehehe

5 comments:

  1. ee..
    awat comel shangat muka budak blackie ni.
    gomol kang.hehe.
    ohoo.. blackie dah sunat yer.
    bolehla ngorat bulat pasni.. hiihhi..

    ReplyDelete
  2. pinjam ekoq..sian dia da kena sunat..tak dapat nk ngorat lgik daaaa haha

    ReplyDelete
  3. laki aku paling sedihh..hahaha...

    ReplyDelete
  4. hi kakak cinda...heee..blackie is so cuteee.....

    ReplyDelete
  5. nk sunat jugak la.. sbb skrg ni kucing sue da start miang....

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea