Friday, January 4, 2013

Red Carpet....

Posted by cinda at 1:56 AM
Reactions: 
Salam petang jumaat...
huhuhu..gelap n hujan lebat kat luar
menanti husband jemput dari opis..pastu balik pack baju terus nak gerak ke JB
ikut en somi meeting, sebab jatuh hujung minggu so haruslah ikot...
balik leh singgah JPO..hahahah motipppp!!!

sementara ada masa ni nak abiskan entry tertunggak tahun lepas...
hahahaha...nak jugakk khennn...
gambar ni bila update kt Fb wahhhaaaaa dapat sambutan..kihkih...

Actually red carpet ni anjuran kelab office my sis bertemakan Famous n Fabulous
di Shangri La Hotel KL
memang grand ler tema diorang..baru berangan nak buat kat opis...
tapi memang kena buat kat hotel baru nampak glam dia..
kalau takat buat kat opis tak naik seri yeopp..

Maka marilah tumpang lalu kat Red Carpet orang hehehe...
tema amat bertepatan setaraf dengan anugerah AIM gitewww..
ada red carpet..ade anugerah bagai sejibik Grammy award tuh..
kat dalam tak dapat nak amek gambo sebab gelappp jerr..






ehemmm verangan Kim Kardashian Mesia..tapi versi muslimah ahaksss hahaha

macam x? sebelah tu Khloe versi kurus


 what i wore..kaftan from kamelia Jakarta, chiffon scarf from Ariani



Pakaian lelaki Glam...

like princess...sooo suwetttt


 artis jemputan Hafiz n Adira untuk Muara hati...




muahhahahaha...akhirnya...

0 comments:

Post a Comment

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea