Sunday, July 8, 2012

Nasi tomato di petang selasa

Posted by cinda at 5:55 PM
Reactions: 
semalam petang bergegas ke paso...uihhh rinduuu...
rindu kat ikan-ikan n sayur fresh2 kat paso..
pusing kat bahagian ikan duatiga kali..kepala blank nak masak pe..
terus jalan carik ayam..lama gilosss x masak ayam..bukan apa tak bape minat
pastu pala TING!!!..hahh..masak ayam masak merah lah..somi i sukaaaa sgt
susah gak nak tanding ngan mak metua i punya masak merah..mabeless..jadik saya mmg suka belajar tapi hanya dengan melihat n x suka bertanya sebab x reti masak ikut sukat2 payah..kita main leburr jerr...
pas terpikir masak merah selalu mak metua masak nasi minyak...terus p carik tomato buat nasi tomato jer la senang sikit..kos pun murah..

TADA!!!!...yumyum...somi saya kata sedapp..n my pren pun kata sedapp..LULUS :))

antara sos-sos yang saya guna selama ini..blaja dari MIL..

 x cantek pulak lauk togel jer..terus tepon en somi belikan timun..buat pencuk tanpa nenas...

second time kot wat nasi tomato..pun main campak2 je...


 somi komplen keras sikit nasi dia...

readyy tu ngapppp....

*incik somi request nasi ayam puloks...huaaa x penah buat lagi...harus cuma nihh :))))))
XOXO

1 comment:

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea