Monday, July 23, 2012

Balas dendam..tragedi sebelum posa

Posted by cinda at 5:26 PM
Reactions: 
Orang lain duk sibuk buat entry lauk berbuka..dah masuk posa ke tiga aku masih x masak pape lagi
posa pertama n kedua buka kat rumah MIL..hari ni rasanya tapau jer kot..

cuma nak kongsi makanan balas dendam sebelum posa ari tu,,,


 Asam pedas kat RASA Alamanda..yang menepati tekak johorku
walaupun asam pedas ni dari Melaka

 rice seafood cheese..ntah betul ke nama dia..kat Padi,galeria PJH

 Anglio Oleo 3 hari sebelum posa kat Al Dente

 roti sedapp..juga dari Al dente, Galeria PJH

 sehari sebelum posa.teman opismate teringin beno lamb kat Padi

Coolblog...perhh sodapp

en somi tapau burger..



dah dapat dapo baru pun tak semangat nak masak lagi..


sebab tak tau la lately nih..kalau dah baring kat sofa nih sambil ngadap lappy terus perut tak lapo
sampai kena tegur ngan somi kalau dia balik pun aku wat x tau..blakie pun naik menyampah ajak borak pun aku malas..

fuhh..kena balik kepangkal jalan ni...

7 comments:

  1. nak masak asam pedas...nyumm..nyumm...petang ini suruh husband cari ikan mayong kat pasar tani...mintak2 ada..hik..hik..

    ReplyDelete
  2. banyak kat kedai paling akhir tu..cantik ikan dia..kedai dr sekinchan..

    ReplyDelete
  3. fuhh... sedapnya cool blog tu kak nadi oii..
    tertelan air liur den ni ha..

    ReplyDelete
  4. aku dah rasa asam pedas tu cm x sedap jek hehe, masam lebih ek

    ReplyDelete
  5. asam pedas..mesti la masam n pedas...tekak ko xleh kot..masam sgt

    ReplyDelete
  6. aah msak sgt, pastu x brapa pedas

    ReplyDelete
  7. perghhh ! semuanya nampak sedap2 ^^

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea