Sunday, July 15, 2012

Potluck before ramadhan

Posted by cinda at 9:12 PM
Reactions: 
Penat balik JB
kak ipaq call..suh trun senawang..ada makan makan..huaaa..penat weii
gaduh2 manja ngan en somi..akhirnya trun gak la jumaat malam tapi nak balik putrajaya gak sabtu..x kira penat sangat nak rehat2 tegangkan urat n kebetulan pulak somi keje sabtu tuh..mmg xde alasan la kan..
ahad i ade program jugak..tu pun MIL dok selit nak ajak p nilai ari ahad...ayoooyoo..cannot go... 

 Biasanya memang diorg selalu buat makan makan ni..
selalunya buat bbq..tapi kali ni my MIL penat baru balik jalan..jadik wat potluck sajo..
abang ipar order nasi arab Damsyik..x bape sedap la tekak aku..

 meriahh..x tau nak makan mana dulu..

 Majlis lepas isyak..

 SABA jugak dihatiku...





 peace yowww...
!!!
abang ipar n akak ipar melayan anak bungsu yg terror gajet..fuh laju jer tangan dia baru 2 tahun tuh.
bakal engineer ikut jejak apaknyer..aminn




1 comment:

  1. kak, dlm banyak2 makanan.. durian juga yg menarik perhatian.. hehe...

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea