Monday, July 16, 2012

Jadi hakim di Labu Lanjut

Posted by cinda at 8:12 PM
Reactions: 

Letak tajuk mesti bagi orang tertanya tanya...
pastu laju laju klik sebab nak tau kan kan...hehehe ferasan...
yer betul saya telah diupah menjadi hakim uihh tinggi sangat kot panggil hakim
senang citer aku jadi juri jer ..

 terkejut gak sebenarnya bila sampai kat majlis ni..kira besar besaran jugak la..masa mula terima ingatkan jadik juri sesaje just peringkat KEMAS daerah..
Rupanya Hari potensi Peringkat Parlimen Sepang 2012 means kitaorg harus memilih juara untuk dibawa ke peringkat negeri..hayohhhh..nasib tuan belog pernah lah jadi juri pun kat tadika masa aku belajar kat Melaka.
           

Kami bertiga HAKIM hari tu...
banyak gak la kategori yang perlu kami hakimi
1. kompang berformasi -3 wakil daerah
2.teater - 3 wakil daerah
3.puppet -2 wakil daerah
4.tarian - 7 wakil

Seronok sangat biasa la budak budak comel kalau dipakaikan mcm org dewasa memang nampak lain n comel sangat, paling comel bila kita tengok skrip sambil tengok diorg berlakon...sebutir sebutir dlm skrip diorg ikut xde ubah ke x ingat ke...sweett..permarkahan memang kita ikut yang tercatat dalam peraturan pertandingan contoh macam tarian,  tempoh,rentak,irama,,kostum n solekan suma kena ambik kira..


 kena ikut suma kategori yang ditetapkan

Group pertama Kompang berformasi yang dipilih sebagai juara dari Infra Bangi...hanya 3 kumpulan dipertandingkan dan mereka memenuhi kreateria kategori seperti yang tertulis diatas

Habis Kategori kompang terus ke Pertandingan Teater
awal2 dah dihantar skrip untuk kami baca n faham..

 skrip penuh untuk teater...


 kumpulan pertama, Tajuk: Nuri yang sombong..

 comelkan diorang...


 Wakil dari tadika Kemas JHEOA(Jab hal ehwal orang asli)


masa ni depan kitaorg penuh ngan makpak duk sibuk ambik gambo,video..
nak isi markah pun x selesa belakang penuh ngan orang, mungkin sebab dewan ni kecik sangat
last2 masa tarian kami dipindahkan depan pentas




 comel bebenor diorang...sebab comel sangat kita ambik la video...

Untuk Kategori tarian diwakili oleh 7 buah tadika
Juara akan jadi wakil bagi Kemas Parlimen Sepang ke peringkat Negeri Selangor











 kumpulan yang diangkat menjadi juara Kumpulan Merak kayangan dari KEMAS 
Desa Air Hitam Permai


 No.3- Pemilihan lagu tak berapa sesuai..tapi pakaian cantik sangatt

selesai pertandingan ketua juri sibuk duk kira markah
dari kul 8 sampai nak jejak kul 2 petang baru habis sesi penjurian...




huhhh...syok sesekali merasa pengalaman baru...
habis majlis singgah jap pekan dengkil dok carik durian 
dan menghilangkan haus..

rm 2.80 sebijik...sedapppp sangat...

Sekian melaporkan...
XOXO   *__^

5 comments:

  1. haha.. klw x kak niza suh sue jadi juri.. memang x la kak..x reti...

    ReplyDelete
  2. hehehee...ape la..ambik jer la..pengalaman tuh...

    ReplyDelete
  3. waaaaaaa..comelnye budak2 tu..hakim pon cantik2.hikhik

    ReplyDelete
  4. kak lepas nie ainn nak jadi juri
    hehehe
    sebab kau dah jd juri pilih kasih so bia la aku ganti
    jd juri kemas plak hehehe

    ReplyDelete

chomelnyerrr korang sebab mengomen...

 

CeriteraCinda Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea